صفحه سرامیک بر

ساخت وبلاگ

روش چسبی یکی از روای نصب کاشی و سرامیک بر کف و بدنه میباشد که در سالهای اخیر توسط صفحه سرامیک بر  زیاد مورد استفاده قرار میگیرد با این نکته که حدود 80 درصد از بازسازیهای منازل و حدود 10 درصد از ساختمانهای نوساز در ایران از چسب برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می کنند و در کشورهای اروپایی و پیشرفته بیش از 90 درصد موارد برای نصب از چسب استفاده می کنند .برای اجرای کار به روش چسبی به نکات زیر توجه فرمایید :

1-زیر کار تراز شده و عاری از هرگونه گردو غبار و چربی باشد .چسب قابلیت نصب کاشی به روی کاشی ،سنگ،سیمان ،گچ،و رنگ .......را دارد .

2-زیر کار را کمی با نوک تیشه  و یا صفحه سرامیک بر ،تیشه ای نمایید تا قدرت چسبندگی و استحکاک چسب بیشتر شود.

3-ابزار کار و مصالح مربوطه را آماده و در دسترس قرار دهیم (کاردک،گاز انبر،دستگاه برش، تراز، چسب، کاشی، چکش لاستیکی،و...

4-خط تراز افقی را با کمک تراز و شمشه اجرا می نماییم و  تراز بودن دیوار عمودی را تست مینماییم.

 

توجه:میزان مصرف چسب در حالت استاندارد  یعنی زیر کار تراز و ابعاد کاشی 20*30  برابر 3.5 کیلوگرم برای هر متر مربع می باشد .و در حالت معمول برابر 4.5 کیلو گرم و در حالت ماکزیمم برابر 6.5 کیلوگرم در هر متر مربع است .

 

5-مدل کار را با محاسبات ساده ریاضی در ذهنیت تصور و کار را از جاه هایی شروع می کنیم که علاوه بر اینکه میزان پرت کمتر شود ،کاشی های بدون برش در مسیر پر دید ترین گوشه ها یا دیوار ها  قرار گیرند.

 

توجه :برای انتخاب و خرید چسب کاشی و سرامیک مرغوب با استادکار یا شخص با تجربه مشورت نمایید و از خرید چسب های متفرقه و تاریخ گذشته خود داری فرمایید .

 

6-چسب را کمی با آب یا مایع بتن آغشته کرده سپس با کمک کاردک قاشقی و شانه ای در سطح دیوار یا کف  می کشیم ،به صورت شکل زیر :

 

7-مقدار چسب را به اندازه  سطحی می کشیم که تا زمان نصب کاشی ، چسب گیرایی و چسبندگی خود را از دست ندهد . معمولاً 1 تا 2 متر مربع .

8-کاشی را نصب و تراز افقی و عمودی می نماییم .

9-در پایان چسب های اضافی را تمیز و ابزار کار و مصالح اضافی را جمع آوری مینماییم .

بهترین زمان برای بندکشی با توجه به نوع چسب مصرفی بعد از استفاده از صفحه سرامیک بر  در حدود 4 تا 20 ساعت پس از اتمام نصب است .

 برای بند کشی درزها از مواد سیلیکاتی و ضد باکتریال به جای سیمان سفید و پودر سنگ استفاده نماییم : چون ماندگاری و مقاومت بیشتری دارند و هم در برابر تمیز کاری های متوالی سفیدک و شوره نمی زنند .

صفحه سرامیک بر...
ما را در سایت صفحه سرامیک بر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : صفحه سرامیک بر ds400 بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 19:47

وقتی می خواهیم خانه ی خود را نونوار کنیم، یکی از گزینه هایی که در تغییر دکوراسیون داخلی منزل مان خیلی به چشم می آید، تعویض کفپوش است. یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه های کفپوش نیز کاشی و سرامیک است که با تنوع نامحدود شان انتخاب را برای ما سخت می کنند و به روش ها و اشکال مختلفی توسط صفحه سرامیک بر بریده می شوند. اما قصه به همین جا ختم نمی شود. بعد از انتخاب کاشی و سرامیک جدید برای بازسازی یا طراحی دکوراسیون، باید به چیدمان آن فکر کنیم. ما در اینجا الگو های اصلی چیدمان تایل ها را به شما معرفی می کنیم که حتما با برخی از آن ها آشنا هستید. با ما همراه باشید

 

۱. چیدمان راست و مستقیم کاشی و سرامیک

این چیدمان ساده ترین الگوی چیدن تایل ها در کف است که زیبایی تایل یا کاشی را به نمایش می گذارد.

 

نحوه چیدمان کاشی و سرامیک  و استفاده از صفحه سرامیک بر در کف

۲. چیدمان قطری و مورب کاشی و سرامیک

در این چیدمان، تایل ها با زاویه ی ۴۵ درجه قرار گرفته اند. این چیدمان جذابیت بیشتری به کف می دهد و حس گستردگی به آن می بخشد.

 

۳. چیدمان آجری کاشی و سرامیک

این چیدمان ابتدایی و قدیمی، الگوی آجری نامیده می شود. در این چیدمان، هر ردیف تایل به اندازه ی نصف کاشی نسبت به ردیف قبل جا به جا می شود.

 

۴. چیدمان شطرنجی کاشی و سرامیک

چنین الگویی با یکی در میان آمدن تایل ها در دو رنگ ایجاد می شود که می توانند مستقیم یا قطری چیده شوند.

 

۵. چیدمان قطری خال دار کاشی و سرامیک

در این الگو تایل های بزرگ با تایل های کوچک تر برجسته در فواصل منظم قطع شده اند.

 

۶. چیدمان چرخ دنده ای کاشی و سرامیک

در این الگو یک تایل کوچک مربع شکل با چهار تایل بزرگ تر احاطه شده است.

۷. چیدمان حصیری کاشی و سرامیک

این الگوی کلاسیک با مربع ها و مستطیل ها ایجاد شده است که حس طرحی بافته شده را ایجاد می کند.

۸. چیدمان مدولار کاشی و سرامیک

در این نوع چیدمان سه تایل یا بیشتر با اندازه های مختلف یک الگو را شکل می دهند. مثلا نمونه ای که در تصویر می بینید مدل ورسای است.

۹. چیدمان چپ و راست کاشی و سرامیک

این الگو بافت بصری پیچیده و سطح بالایی به کف می دهد. در این آشپزخانه، تایل های شیشه ای براق به کف اضافه شده اند تا با دیوار بین کابینت در بالای اجاق گاز هماهنگ شوند.

 

۱۰. چیدمان آسیاب بادی کاشی و سرامیک

در این الگو، یک تایل مربع با چهار تایل مستطیل احاطه شده و حس شبکه ای از نقطه ها  را توسط صفحه سرامیک بر را ایجاد کرده است.

صفحه سرامیک بر...
ما را در سایت صفحه سرامیک بر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : صفحه سرامیک بر ds400 بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 19:47